U gebruikt een verouderde browser. Ondervindt u problemen bij het openen van deze pagina, vragen wij uw browser te updaten of een andere browser te gebruiken.

Prijzen

De huurprijzen en prijzen voor bijkomende services kunt u hieronder terugvinden. Deze prijzen zijn exclusief btw (21%). Afwijkingen hiervan zijn enkel mogelijk na goedkeuring door het directiecomité. Voor de bepaling van de prijzen wordt er een onderscheid gemaakt tussen verschillende categorieën huurders.

U vindt hierover meer informatie terug in het huurreglement.

HUURPRIJS AULA & VERGADERZALEN

Voor AZ Delta diensten en AZ Delta artsen geldt het voorkeurtarief of een 'AZ Delta gesponsord' tarief. 

    Huurprijs / halve dag (<4u) Huurprijs / dag (>4u) Standaardtarief
Aula Voorkeurtarief * € 750 € 1000 € 1200  /  € 2000
Vergaderzaal 3L3.4 AZ Delta sponsor € 0 € 0 € 350    /  € 450
Vergaderzaal 3L3.5 AZ Delta sponsor € 0 € 0 € 350    /  € 450
Vergaderzaal 3L3.4 & 3L3.5 AZ Delta sponsor € 0 € 0 € 500    /  € 600
Vergaderzaal 3L3.9 AZ Delta sponsor € 0 € 0 € 250    /  € 350

* Onder bepaalde voorwaarden wordt de huurprijs van de aula kwijtgescholden door AZ Delta voor interne opleidingen, interne vergaderingen, infoavonden voor patiënten, ... :

     - Vergaderzaal 3L3.4 + 3L3.5 zijn niet beschikbaar op de gewenste datum,
     - Vergaderzaal 3L3.4 + 3L3.5 voldoen niet aan de technische mogelijkheden,
     - Het aantal deelnemers overschrijdt de maximale capaciteit van vergaderzaal 3L3.4 + 3L3.5.

Alle prijzen zijn inclusief :

     - Parkeergelegenheid,
     - Doorverwijzing en advies voor catering,
     - Doorverwijzing en advies voor streaming,
     - Gebruik van vestiaire (onbewaakt),
     - Gebruik en klaarzetten van meubilair (statafels, posterpanelen).

PRIJS BIJKOMENDE SERVICES

Voor AZ Delta diensten en AZ Delta artsen gelden hoofdzakelijk dezelfde tarieven m.u.v. opvolgen sponsorcontracten, opvolgen sprekers-vergoeding en boekhouding en facturatie. Onderstaande prijzen zijn exclusief btw.

  AZ Delta diensten AZ Delta artsen
Communicatie via eventsite
- Basispakket eventsite met standaard mailcampagnes
€ 350 € 350
- Beheer en opvolging van inschrijvingen
€ 2 / inschrijving €2 / inschrijving
- Upgrade:
     ° Bijkomende mailcampagne
     ° (>500 personen, >3 mailings)
     ° Meertalige eventsite (Ned. + Eng. / Fr.) *
     ° Meertalige eventsite (Ned. + Eng. + Fr.) *
- Upgrade:
     ° € 0.03 / e-mail
     ° .
     ° Basispakket + € 100
     ° Basispakket + € 200
- Upgrade:
     ° € 0.03 / e-mail
     ° .
     ° Basispakket + € 100
     ° Basispakket + € 200
Boekhouding en facturatie
- Activatie betaalmodule via eventsite n.v.t. € 50
- Administratieve kost inning inschrijvingsgeld 4% op inschrijvingsgelden 2% op inschrijvingsgelden
- Administratieve kost sponsors 4% op sponsorgelden n.v.t. - eigen beheer
Voor deelnemers / sprekers / sponsors
- Aanvraag en opvolging accreditatie
€2 / geaccrediteerde €2 / geaccrediteerde
- Gebruik accreditatielaptop
(indien aanvraag en opvolging niet door RADar gebeuren)
€50 / computer €50 / computer
- Attest van deelname €2 / uitgestuurd attest €2 / uitgestuurd attest
- Opvolging sprekersvergoeding Gratis n.v.t. - eigen beheer
- Opvolging sponsorcontracten €50 / sponsor €50 / sponsor
- Mdeon-visum (excl. kostprijs aanvraag) €200 / dossier €200 / dossier

* Exclusief bijkomende kost voor controle door professioneel vertaalbureau.


Bij vragen over onze prijzen of services, kunt u steeds contact met ons opnemen.