Prijzen
De huurprijzen en prijzen voor bijkomende services kunt u hieronder terugvinden. Deze prijzen zijn exclusief btw (21%). Afwijkingen hiervan zijn enkel mogelijk na goedkeuring door het directiecomité. Voor de bepaling van de prijzen wordt er een onderscheid gemaakt tussen verschillende categorieën huurders.
U vindt hierover meer informatie terug in het huurreglement.
HUURPRIJS AULA & VERGADERZALEN |
Voor AZ Delta diensten en AZ Delta artsen geldt het voorkeurtarief of een 'AZ Delta gesponsord' tarief.
Huurprijs / halve dag (<4u) | Huurprijs / dag (>4u) | Standaardtarief | ||
Aula | Voorkeurtarief * | € 750 | € 1000 | € 1200 / € 2000 |
Vergaderzaal 3L3.4 | AZ Delta sponsor | € 0 | € 0 | € 350 / € 450 |
Vergaderzaal 3L3.5 | AZ Delta sponsor | € 0 | € 0 | € 350 / € 450 |
Vergaderzaal 3L3.4 & 3L3.5 | AZ Delta sponsor | € 0 | € 0 | € 500 / € 600 |
Vergaderzaal 3L3.9 | AZ Delta sponsor | € 0 | € 0 | € 250 / € 350 |
* Onder bepaalde voorwaarden wordt de huurprijs van de aula kwijtgescholden door AZ Delta voor interne opleidingen, interne vergaderingen, infoavonden voor patiënten, ... :
- Vergaderzaal 3L3.4 + 3L3.5 zijn niet beschikbaar op de gewenste datum,
- Vergaderzaal 3L3.4 + 3L3.5 voldoen niet aan de technische mogelijkheden,
- Het aantal deelnemers overschrijdt de maximale capaciteit van vergaderzaal 3L3.4 + 3L3.5.
Alle prijzen zijn inclusief :
- Parkeergelegenheid,
- Doorverwijzing en advies voor catering,
- Doorverwijzing en advies voor streaming,
- Gebruik van vestiaire (onbewaakt),
- Gebruik en klaarzetten van meubilair (statafels, posterpanelen).
PRIJS BIJKOMENDE SERVICES |
Voor AZ Delta diensten en AZ Delta artsen gelden hoofdzakelijk dezelfde tarieven m.u.v. opvolgen sponsorcontracten, opvolgen sprekers-vergoeding en boekhouding en facturatie. Onderstaande prijzen zijn exclusief btw.
AZ Delta diensten | AZ Delta artsen | ||
Communicatie via eventsite | |||
- Basispakket eventsite met standaard mailcampagnes |
€ 350 | € 350 | |
- Beheer en opvolging van inschrijvingen |
€ 2 / inschrijving | €2 / inschrijving | |
- Upgrade: ° Bijkomende mailcampagne ° (>500 personen, >3 mailings) ° Meertalige eventsite (Ned. + Eng. / Fr.) * ° Meertalige eventsite (Ned. + Eng. + Fr.) * |
- Upgrade: ° € 0.03 / e-mail ° . ° Basispakket + € 100 ° Basispakket + € 200 |
- Upgrade: ° € 0.03 / e-mail ° . ° Basispakket + € 100 ° Basispakket + € 200 |
|
Boekhouding en facturatie |
|||
- Activatie betaalmodule via eventsite | n.v.t. | € 50 | |
- Administratieve kost inning inschrijvingsgeld | 4% op inschrijvingsgelden | 2% op inschrijvingsgelden | |
- Administratieve kost sponsors | 4% op sponsorgelden | n.v.t. - eigen beheer | |
Voor deelnemers / sprekers / sponsors | |||
- Aanvraag en opvolging accreditatie |
€2 / geaccrediteerde | €2 / geaccrediteerde | |
- Gebruik accreditatielaptop (indien aanvraag en opvolging niet door RADar gebeuren) |
€50 / computer | €50 / computer | |
- Attest van deelname | €2 / uitgestuurd attest | €2 / uitgestuurd attest | |
- Opvolging sprekersvergoeding | Gratis | n.v.t. - eigen beheer | |
- Opvolging sponsorcontracten | €50 / sponsor | €50 / sponsor | |
- Mdeon-visum (excl. kostprijs aanvraag) | €200 / dossier | €200 / dossier |
* Exclusief bijkomende kost voor controle door professioneel vertaalbureau.
Bij vragen over onze prijzen of services, kunt u steeds contact met ons opnemen.